No onkos se mistään kotosin? Oon ihan tarpeeks nettiaddikti ilmankin. Mutta siinä on oma viehätyksensä, se täytyy myöntää. Yritän silti keskittyä enemmän kotiin, Surikseen ja Jaskaan sekä bloggailuun ja Palleen.

Oon kotona, Palle Willellä Granissa ja mä paistoin naminami possupihvejä hampurilaisen väliin. Sunnuntai-illan kunniaksi juon punkkua kun ei ollu olutta.

Alakerran naapurit Maria ja Mauritzio soittivat ovisummeria. Meikäläinen meni tervehtimään niitä (ja valtaisaa sukulaisjoukkoa) kadulle pitkillä kalsareilla ja Chiquita paidallani. M&M on söpöjä tohtoriopiskelijoita Kreikasta ja Italiasta, jotka asuu taloyhtiön kämpässä sisäpihalla. Sen myötä Palle joutuu niitä aina välillä autteleen käytännön asioissa. Tapasin nyt myös sedän jonka salami on loistavaa. Oikein harmitti että kämppä on missä kunnossa on, olis voinu pikku drinksut tarjota.

Eilen syötiin rapuja. Olivat HYVIÄ!!! Aivan loistavia. Kyllä kotimainen täplärapu on maistuva yksilö. Ja hienosti keitettyjä olivat. Ei yhtään sellasta ylikeitettyä mössöä tai mitään. Ja seura oli myöskin aivan loistava. Juttujen taso moninainen ja virkeä. Minä sitten en ollutkaan virkeä. Taisin tutia perinteiset neljä tuntia. Oli se Anja kuulemma mua hättyytelly, muttei mitään mielikuvaa aiheesta. Mutta koska oli kyse meidän kamuista niin kukaan ei ollu huonossa tai häiritsevässä kunnossa klo 03 kun takseja alettiin tilailla.

Aasinsillalla asiaan:
Tiesitkö muuten että Helsingissä voi tilata taksin tekstiviestillä?

Siitä voit lukea enemmän seuraavassa entrysså.